Η Amazon δεν έχει ακόμη λύσει το πρόβλημά της με δόλωμα και εναλλαγές κριτικών

Μεγέθυνση / Έχουμε ένα drone 24 $. Μπορείτε να δείτε τον ανεμιστήρα που λείπει στα δεξιά.

Timothy B. Lee / Ars Technica

Όπως χιλιάδες άλλοι γονείς, αποφάσισα να αγοράσω τα παιδιά μου ένα φτηνό drone για τα Χριστούγεννα. Πέρασα 24 $ σε ένα πλαστικό μηχάνημα με αρχικές δυνατότητες αποφυγής σύγκρουσης. Το πλαστικό κλουβί κρατούσε κυρίως μικρά δάχτυλα μακριά από τις τέσσερις έλικες. Τα παιδιά ήταν χαρούμενα για τις δύο πρώτες ώρες.

Τότε η πεντάχρονη κόρη μου κατάφερε με κάποιο τρόπο να κρεμάσει έναν ανεμιστήρα στα μαλλιά της. Το drone δεν ήταν αυτό που ήταν τότε. Αντί να πετάει στον αέρα, άρχισε να περιστρέφεται τρελά προς τη μία πλευρά και πέφτει στο έδαφος. Μετά από δύο ώρες, παρατήρησα έναν άλλο ανεμιστήρα – όχι τον ανεμιστήρα που τράβηξε τα μαλλιά της κόρης μου – ήταν εντελώς κάτω. Τώρα όταν το πετάς, αναποδογυρίζει αμέσως και προσγειώνεται στο έδαφος.

Τα παιδιά απολάμβαναν τόσο πολύ το drone μέσα σε λίγες ώρες από τις δουλειές που νόμιζα ότι θα μπορούσα να αγοράσω ένα άλλο. (Ας ελπίσουμε ότι αυτά τα μαλλιά αποφεύγουν τα μαλλιά της κόρης μου.) Αν είχα κάνει περισσότερη έρευνα και έχω ξοδέψει λίγα χρήματα, ήλπιζα να βρω ένα ποιοτικό μοντέλο που δεν θα καταρρεύσει μετά από μερικές ώρες.

Γι ‘αυτό πήγα στο Amazon.com και έψαξα για «παιδικά drone» και βαθμολογήθηκε από τη «Μέση βαθμολογία πελατών», καθώς τα καλύτερα ποιοτικά drone που αξιολογήθηκαν είναι πιθανώς τα καλύτερα. Δεν ήταν.

“Σίγουρα λατρεύω αυτό το μέλι.”

Το πρώτο αποτέλεσμα της έρευνάς μου ήταν ένα 23 $ για το drone Με 6.400 κριτικές και εντυπωσιακή βαθμολογία πέντε αστέρων. Αυτό φαινόταν πολλά υποσχόμενο!

Αλλά τότε το κοίταξα Κριτική πέντε αστέρων.

Προφανώς αυτό το drone
Μεγέθυνση / Αυτό το drone φαίνεται να έχει “εξαιρετική υφή” και υπέροχη γεύση.

Αμαζόνα

Ένας κριτικός στο Ηνωμένο Βασίλειο έγραψε τον Μάρτιο του 2019: “Λατρεύω απολύτως αυτό το μέλι. Είναι εντελώς διαφορετικό από οποιοδήποτε μέλι που έχω αγοράσει στο σούπερ μάρκετ.”

Ένας άλλος πελάτης έγραψε τον ίδιο μήνα: “Αν ψάχνετε να δοκιμάσετε την Ελλάδα χωρίς να κάνετε το ταξίδι, αυτό το μέλι κάνει το κόλπο.” Ένας τρίτος πελάτης έγραψε τον Ιανουάριο του 2019 ότι ήταν “ένα πολυτελές μέλι σκούρου πεύκου, όχι πολύ γλυκό, είναι τέλειο με στραγγισμένο ελληνικό γιαούρτι και επιπλέον κρέμα”

READ  Το GTP εξετάζει τη μελέτη HSBC: Οι ελληνικές εταιρείες αναμένουν επίπεδα πριν από το Covid το 2022

Όταν ταξινόμησα τις κριτικές ανά ημερομηνία, είδα ότι οι πιο πρόσφατοι κριτικοί είναι στην πραγματικότητα Ήταν Αγόρασαν ένα drone και ήταν συντριπτικά Δεν Δίνοντάς του πέντε αστέρια. Ένας πελάτης έγραψε στις 26 Δεκεμβρίου: “Το αγόρασα για τον εγγονό μου. Έπαιξε μαζί του για δύο ώρες προτού καταρρεύσει και δεν λειτουργούσε πλέον.” Έδωσε στο drone ένα αστέρι.

Αλλά οι παλιές κριτικές ήταν για μέλι. Προφανώς, ο κατασκευαστής εξαπάτησε την Amazon για να δείξει χιλιάδες κριτικές για ένα άσχετο προϊόν κάτω από το drone, βοηθώντας το drone να ανέβει άδικα στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης του Amazon.

Η ιστορία ήταν παρόμοια με Δεύτερος Και το η τρίτη Αποτελέσματα στην μη επανδρωμένη έρευνά μου. Και οι δύο συγκεντρώνουν χιλιάδες κριτικές με μέσο όρο πέντε αστέρια. Είτε έτσι είτε αλλιώς, ήταν σαφές ότι πολλές από τις κριτικές πέντε αστέρων αφορούσαν άλλα προϊόντα – όπως ένα μπουκάλι βότκα, ένα βραχιόλι και ένα κουτί με Χριστουγεννιάτικες κάρτες.

Σε κάθε περίπτωση, οι πιο πρόσφατες κριτικές ήταν σχεδόν όλα τα αρνητικά σχόλια από πελάτες που είχαν ήδη αγοράσει τα drone. Ένας κριτής ισχυρίστηκε ότι το drone είχε γρατζουνίσει το πρόσωπο του γιου τους.

Αυτός ο τύπος κριτικής δεν αποτελεί νέο πρόβλημα. Η Nicole Nguyen του Buzzfeed ήταν πριν από δύο χρόνια Έγραψε Σχετικά με άλλους διαδικτυακούς πωλητές που χρησιμοποιούν την ίδια απάτη. Για παράδειγμα, διαπίστωσα ότι πολλές από τις κριτικές πέντε αστέρων για ένα υψηλής βαθμολογίας μαξιλάρι φόρτισης iPhone ήταν στην πραγματικότητα μαγείρεμα σχόλια φακού.

Ο Nguyen έγραψε: “Το Amazon είναι γεμάτο από άλλα παραδείγματα.” “αυτό είναι Κάλυμμα μπαταρίας iPhone X. Η λίστα ήταν για το Δερμάτινη θήκη πορτοφολιού. αυτό είναι Θήκη μπαταρίας iPhone Η σελίδα είχε προηγουμένως καταχωρηθεί για Καλώδια φόρτισης αστραπής. Δρομολογητής Wi-Fi Αναφέρθηκε προηγουμένως ως Nano υπολογιστές Οι κριτικές έχουν συλλεχθεί από το 2003. Αυτό Στήριγμα λαιμού Ήταν προηγουμένως καθηγητής Περίβλημα ντους Λίστα. Τι ήταν προηγουμένως μια λίστα για … Χορδές κιθάρας Δράση Κλίμακα Τώρα είναι μια σελίδα για … Μαγνητικές βλεφαρίδες χωρίς κόλλα. “

READ  Οι ελληνικές εταιρείες σκοπεύουν να μποϊκοτάρουν το εμπόριο με την Τουρκία για την Αγία Σοφία | Φωνή της Αμερικής

Σε μια δήλωση μέσω email, ένας εκπρόσωπος της Amazon Lars είπε ότι οι ψευδείς κριτικές που παρατήρησε παραβιάζουν τις πολιτικές της Amazon.

Ο εκπρόσωπος έγραψε: “Έχουμε σαφείς οδηγίες σχετικά με το πότε πρέπει να ομαδοποιούνται τα προϊόντα και έχουμε προστατευτικά κιγκλιδώματα για να αποτρέψουμε τη λανθασμένη συναρμολόγηση των προϊόντων, είτε λόγω ανθρώπινου λάθους είτε κακής χρήσης”. “Η σχετική σελίδα λεπτομερειών έχει διορθωθεί και λαμβάνουμε τα κατάλληλα μέτρα για τον κακό δράστη.”

Ως αποτέλεσμα της εργασίας του Amazon, το Μη επανδρωμένα αεροσκάφη υψηλού προφίλ, Το οποίο στο παρελθόν είχε περισσότερες από 6.000 κριτικές, τώρα έχει μόνο περίπου 50 και η βαθμολογία των αστεριών έχει μειωθεί σε τριάμισι αστέρια. Αλλά το αλλού δύο Τόπος αγώνων Ανέφερα παραπάνω – και οι δύο το ανέφεραν επίσης σε ένα email τη Δευτέρα στο Amazon – εξακολουθεί να έχει χιλιάδες θετικές κριτικές, συμπεριλαμβανομένης μιας σειράς από σαφώς ψεύτικες κριτικές.

Η προσέγγιση της Amazon στους εξωτερικούς πωλητές είναι το αντίθετο της εμμονής ενός πελάτη

Όποια και αν είναι η δράση της Amazon ενάντια σε αυτούς τους συγκεκριμένους πωλητές, οι ευρύτερες προσπάθειες της Amazon αφήνουν πολλά να είναι επιθυμητά. Μια εταιρεία δεν πρέπει να μπορεί να εξασφαλίσει κορυφαία θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης με τόσο προφανές κόλπο.

Τα drone με την υψηλότερη βαθμολογία στα αποτελέσματα αναζήτησης του Amazon προέρχονται από επωνυμίες με ονόματα που φαίνεται να έχουν εκχωρηθεί τυχαία. Το αεροπλάνο μου φτιάχτηκε από το “HONGXUNJIE”. Άλλα drone με υψηλή βαθμολογία στο Amazon κατασκευάζονται από τους “SHWD”, “Taktoppy”, “SimileLine”, “Hffeeque”, “Mafix”, “MINOSNEO”, κ.λπ. Κάνοντας κλικ στα ονόματα αυτών των “εμπορικών σημάτων” θα μεταφερθείτε σε ένα αποτέλεσμα αναζήτησης χωρίς επιπλέον πληροφορίες σχετικά με το ποιος δημιούργησε τα προϊόντα.

Η Amazon μπορεί εύκολα να ζητήσει από τους πωλητές να παρέχουν κάποια βασική διαφάνεια σχετικά με αυτές τις καταχωρίσεις – αποκαλύπτοντας πού βρίσκονται αυτοί οι κατασκευαστές, πόσο καιρό έχουν εργαστεί και ποιες άλλες μάρκες κατέχουν. Αυτό θα μπορούσε να διευκολύνει την Amazon να τιμωρήσει εταιρείες που προσπαθούν να παραπλανήσουν τους πελάτες με ψεύτικες κριτικές.

Οι μεγάλες εταιρείες Διαδικτύου επιμένουν συχνά ότι η παρακολούθηση των πλατφορμών τους για παραπληροφόρηση είναι σημαντική και λογικά ανυπέρβλητη. Αυτό το επιχείρημα έχει τουλάχιστον επιφανειακό σκεπτικό για εταιρείες όπως το Facebook και το Twitter που πρέπει να ασχολούνται με δισεκατομμύρια κομμάτια περιεχομένου κάθε εβδομάδα. Ωστόσο, η διατήρηση των ελάχιστων προτύπων για τις καταχωρίσεις προϊόντων Amazon δεν πρέπει να είναι τόσο δύσκολη. Η Amazon δεν αναφέρει απλώς τις πληροφορίες στον ιστότοπό της, αλλά προσφέρει ένα προϊόν προς πώληση και αφαιρεί την τιμή πώλησης. Σε πολλές περιπτώσεις, τα φυσικά προϊόντα αποθηκεύονται και αποστέλλονται.

READ  Ένας Έλληνας επενδυτής αγοράζει το δεύτερο αυστραλιανό ηλιακό αγρόκτημα

Τα έσοδα που προκύπτουν θα πρέπει να παρέχουν στην Amazon επαρκείς πόρους για να πραγματοποιήσει μια βασική εξέταση των καταχωρίσεων προϊόντων. Η Amazon ενδέχεται να μην είναι σε θέση να επαληθεύσει κάθε αξίωση στην καταχώριση προϊόντων, αλλά δεν πρέπει να είναι τόσο δύσκολο να εντοπιστεί όταν κάποιος παίρνει μια λίστα μελιού και τη μετατρέπει σε λίστα drone. Εάν αυτό δεν μπορεί να γίνει μαθηματικά, η Amazon μπορεί και πρέπει να απασχολεί αρκετά άτομα για να εξετάσει κάθε σημαντική αλλαγή στις καταχωρίσεις προϊόντων. Δεν θα πρέπει να μπορεί κανείς να αλλάξει το μενού της κηρήθρας σε μια λίστα drone χωρίς κανείς να το παρατηρήσει στο Σιάτλ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Amazon Jeff Bezos ισχυρίζεται εδώ και πολύ καιρό ότι η εταιρεία του επικεντρώνεται στα λέιζερ για την κάλυψη των αναγκών των πελατών – μια φιλοσοφία που αποκαλεί «εμμονή των πελατών» Κατά κάποιο τρόπο, η Amazon έχει ανταποκριθεί στη διαφημιστική εκστρατεία της. Η Amazon προσφέρει χαμηλές τιμές, μεγάλη ποικιλία και γρήγορη και βολική εξυπηρέτηση. Η Amazon συνεχίζει να βελτιώνεται σε όλα αυτά τα μέτωπα – μόνο αυτό το Σαββατοκύριακο κατάφερα να πληρώσω 3 $ επιπλέον για να λάβω παράδοση την ίδια μέρα σε ένα προϊόν $ 9.

Αλλά η ποιότητα είναι επίσης σημαντική για τους πελάτες, και εδώ το Amazon φαίνεται να είναι οτιδήποτε Αλλά Ο πελάτης έχει εμμονή. Μερικές φορές θέλω το φθηνότερο προϊόν που μπορώ να έχω. Αλλά άλλες φορές, θέλω να πληρώσω περισσότερα για κάτι που θα διαρκέσει περισσότερο από μια μέρα και δεν θα βλάψει τα παιδιά μου. Για ορισμένες κατηγορίες προϊόντων, η Amazon δυσκολεύει τον εντοπισμό εταιρειών που έχουν ήδη ισχυρό ιστορικό ικανοποίησης πελατών.

Written By
More from Erato Chloe

Η δοκιμή πυραύλων της Σελήνης από τη NASA το Σάββατο δεν πήγε όπως είχε προγραμματιστεί | Κενός

Δείτε μεγαλύτερη. | Το βασικό στάδιο της πρώτης πτήσης του πυραύλου Space...
Read More

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *