Οι Έλληνες εφοπλιστές γοητεύονται από τη ναυτική ατομική δύναμη

σολΟι ξεθωριασμένοι πλοιοκτήτες εκπλήσσονται από τη νέα τεχνολογία ατομικής ενέργειας υπεράκτιων, δήλωσε ο Michal Boo, Διευθύνων Σύμβουλος της Core Power, μετά από συναντήσεις στην Αθήνα.

«Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων με μερικούς από τους κορυφαίους ιδιοκτήτες του κόσμου, συζητήθηκαν για το πώς να χρησιμοποιήσουμε την ατομική ενέργεια ως ασφαλή, καθαρή, προσιτή και μακροπρόθεσμη λύση για την επίτευξη των στόχων εκπομπών του ΙΜΟ τα επόμενα χρόνια», δήλωσε ο Bowie.

Η κλίμακα της πρόκλησης είναι ότι υπάρχουν περίπου 60.000 φορτηγά πλοία που πλέουν στο εμπόριο τους στους ωκεανούς του κόσμου και όλα αυτά πρέπει να επιτύχουν τους στόχους του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού εντός του καθορισμένου χρονικού πλαισίου.

Επιπλέον, οι ατομικές μπαταρίες έχουν διάρκεια ζωής 50 ετών, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν διακυμάνσεις κόστους ή ζητήματα σχετικά με τη διαθεσιμότητα καθαρών καυσίμων στα λιμάνια.

«Οι Έλληνες κατέχουν περίπου το 20% του γαλάζιου στόλου του κόσμου, και θα πρέπει να είναι σε θέση να προγραμματίσουν εξαγορές πλοίων και κατασκευές χρόνια νωρίτερα. Πολλά από τα νέα πλοία ενδέχεται να έχουν σχεδιαστεί ως« ουδέτερο άνθρακα »ή« ουδέτερο άνθρακα », αλλά τι γίνεται Ποιες πηγές ενέργειας θα παρέχουν αυτές τις μειωμένες εκπομπές; »ρώτησε ο Bowie.

“Αν θέλαμε απλώς να προωθήσουμε τις εκπομπές από τη θάλασσα στην ξηρά και να βασιστούμε σε ορυκτά καύσιμα ή ανανεώσιμες πηγές ενέργειας με εξαιρετικά χαμηλή και διαλείπουσα ένταση για την παραγωγή καυσίμων όπως αμμωνία ή υδρογόνο, θα το έκανε χειρότερο, όχι καλύτερο.”

Η Core Power προσφέρει μια λύση ατομικής ενέργειας με τη μορφή του Marine Molten Salt Reactor (m-MSR) που λειτουργεί σαν ατομική μπαταρία, ως η μόνη βιώσιμη τεχνολογία που μπορεί να προσφέρει έναν ισχυρό συνδυασμό σχεδόν μηδενικών εκπομπών, αξιοπιστίας σε επίπεδο θάλασσας, γρήγορης ασφάλειας και ανταγωνιστικής οικονομίας.

READ  Μητρώο Νήσων Μάρσαλ: Ελληνικό γραφείο προστιθέμενης αξίας κατά τη διάρκεια πανδημίας

Οι συζητήσεις μας στην Ελλάδα επικεντρώθηκαν στην ασφάλεια και τα οικονομικά, που είναι θεμελιώδεις πτυχές κάθε ατομικής μηχανής και είναι η βάση πάνω στην οποία διαμορφώνεται μια θετική κοινή γνώμη. Η απώλεια ψυκτικού στον αντιδραστήρα είναι το χειρότερο σενάριο και ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για την κακή δημόσια εικόνα της «παλιάς πυρηνικής ενέργειας». Στην ατομική μπαταρία m-MSR, το καύσιμο είναι το ψυκτικό και το ψυκτικό είναι το καύσιμο, επομένως το ψυκτικό δεν μπορεί να χαθεί, δίνοντας ένα μακρινό επίπεδο ασφάλειας που δεν έχει φανεί προηγουμένως στη βιομηχανία μας. Το M-MSR θα διατίθεται σε έναν συμπαγή σχεδιασμό και θα κατασκευάζεται μαζικά για να μειώσει το κόστος σε λιγότερο από αυτό του ντίζελ και του LNG. Αυτό είναι πολύ σημαντικό. “
Η ισχύς της ατομικής μπαταρίας θεωρείται πλέον η εναλλακτική λύση που σηματοδοτεί όλα τα κουτιά για τους πλοιοκτήτες.
Πηγή: Core Power

Written By
More from Glaucus Barak

Η Apple κατοχύρωσε ένα αναδιαμορφώσιμο πληκτρολόγιο Mac με μικρή οθόνη για κάθε πλήκτρο

Τον περασμένο μήνα, η Apple κατοχύρωσε μια νέα έκδοση του Touch Bar...
Read More

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *