Οι Έλληνες ιδιοκτήτες είναι υπεύθυνοι για το 36% των συμφωνιών S&P στον τομέα των ξηρών φορτίων

σολΟι ηφαιστειακοί εφοπλιστές ήταν αρκετά δραστήριοι στην αγορά ξηρού όγκου S&P φέτος, καθώς το δεύτερο εξάμηνο του έτους αποδείχθηκε μια πιο επιθετική περίοδος συμφωνιών. Στην τελευταία εβδομαδιαία έκθεσή του, ο μεσίτης πλοίων Intermodal δήλωσε: «Καθώς προχωράμε προς το τέλος του έτους, το συνολικό τοπίο των συμφωνιών για τον τομέα ξηρού χύδην που αντιστοιχεί στο δεύτερο εξάμηνο του 2020 (μέχρι στιγμής) παρέχει περαιτέρω ανάλυση σε σύγκριση με το πρώτο. Ο παρακάτω πίνακας δείχνει ότι η δραστηριότητα S&P κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2020 έχει αυξηθεί σημαντικά κατά 38% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο, με περίπου ένα μισό μήνα να απομένει για περαιτέρω εξελίξεις.

Σύμφωνα με τον κ. George Calianotis της Intermodal, «Περίπου το 35% των συναλλαγών SnP πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου τον Οκτώβριο, ενώ ο Ιούλιος και ο Σεπτέμβριος αντιπροσωπεύουν περίπου το 20% του συνολικού εύρους συναλλαγών. Όπως αναμενόταν, τα χαμηλότερα επίπεδα δραστηριότητας εντοπίστηκαν μέσα σε ένα μήνα. Αύγουστος με μόνο το 12% των συναλλαγών που αναφέρθηκαν να συμβαίνουν εκείνη τη στιγμή. Ωστόσο, ο Νοέμβριος έρχεται με μείωση της δραστηριότητας S&P που αντιστοιχούσε στο 9% των συναλλαγών που αναφέρθηκαν όσο περιμένουμε – υπό κανονικές συνθήκες, αυτό το ποσοστό δεν θα υπερβεί το μέγεθος του Οκτωβρίου αλλά θα είναι Σε παρόμοια επίπεδα με τον Ιούλιο και τον Σεπτέμβριο.

Ο Καλλιανότης πρόσθεσε, «Τα σκάφη Handysize και Supramax παραμένουν κορυφαία σε πωλήσεις, με συνολικό ποσοστό 56% των αναφερόμενων πωλήσεων. Το ήδη σημαντικό ποσό των πωλήσεων Handysize αυξήθηκε κατά 10% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο, ενώ οι πωλήσεις Supramax αυξήθηκαν κατά 37%. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αντίστοιχες πωλήσεις για όλους τους άλλους τομείς αυξήθηκαν με υπερβολικό ρυθμό, με εξαίρεση τα πλοία Panamax στα οποία η δραστηριότητα της S&P μειώθηκε κατά 15%. Τέλος, το 53% όλων των επιβεβαιωμένων πωλήσεων αφορούν Έλληνες και Κινέζους αγοραστές. 36% και 17%, αντίστοιχα. “

READ  Ο Weber ... είπε στον Johnson σχετικά με τους εμβολιασμούς: "Χωρίς την Ευρώπη, δεν υπάρχει εμβόλιο" | Παγκοσμιοποίηση

Ο αναλυτής μεσιτείας πλοίων συνέχισε να σημειώνει ότι «οι Έλληνες αγοραστές – όπως συνήθως – συμμετείχαν σε εξαγορές σε όλους τους τομείς και ηλικίες και ήταν υπεύθυνοι για το 64%, το 72% και το 42% των πλοίων Panamax, Kamsarmax και Kapizzi αντίστοιχα. Ωστόσο, ήταν κυρίως μετά τα παλιά τους πλοία. 10 χρόνια ειδικά στην κατηγορία Handysize και Supramax. Οι Κινέζοι αγοραστές ήταν πίσω από πολλές πωλήσεις Supramax 10 ετών, αντίκα Panamax και σύγχρονο ωφέλιμο φορτίο Camsermax. Το υπόλοιπο εύρος S&P συμπληρώθηκε από πολλούς αγοραστές από την Άπω Ανατολή και τη Μέση Ανατολή με την κατοχή του τελευταίου Μεγάλη ποσότητα αγορών ανά φορτίο Ultramax.

“Ωστόσο, η εξάπλωση του COVID-19 επιβαρύνει τη δραστηριότητα S&P καθώς οι αλλαγές πληρώματος σε τακτικά λιμάνια παράδοσης έχουν καταστεί αναποτελεσματικές και επομένως παρά τη σημαντική αύξηση – όσον αφορά τις συμφωνίες τους τελευταίους μήνες, αναμένουμε ότι οι συνολικές συναλλαγές που θα χρησιμοποιηθούν κατά τη διάρκεια του 2020 θα είναι σε επίπεδα Χαμηλότερη σε σύγκριση με προηγούμενα παρόμοια έτη του 2015 “, κατέληξε ο Kalyanotes.
Νίκος Ροζανόγλου, Hellenic Shipping News Worldwide

Written By
More from Glaucus Barak

Λίβερπουλ-Τότεναμ 2-1 | SDNA

Με ένα γκολ από τον Roberto Firmino στο 90ο λεπτό, η Λίβερπουλ...
Read More

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *