Παιχνίδια όπως το Stardew Valley αποδεικνύουν ότι βρισκόμαστε σε μια χρυσή εποχή παιχνιδιού

Τείνω να είμαι πολύ αρνητικός στα κομμάτια της άποψής μου σχετικά με τα βιντεοπαιχνίδια, συνήθως επειδή αυτές οι δημοσιεύσεις γνωμοδότησης καλύπτουν τους μεγάλους εκδότες ή τα παιχνίδια που προσφέρουν. Εάν αυτά τα άρθρα ήταν το μόνο πράγμα που έπρεπε να συνεχίσετε, δεν θα σας κατηγορήσω για τη σκέψη ότι είμαι το είδος της αιώνιας απαισιόδοξης που δεν απολαμβάνει πραγματικά το παιχνίδι παρά το γεγονός ότι γράφει για αυτά για να ζήσει. Αντιθέτως, νομίζω ότι είμαστε πραγματικά στη μέση μιας χρυσής εποχής παιχνιδιών, παρόλο που οι μεγάλοι εκδότες και τα παιχνίδια AAA τους δεν έχουν καμία σχέση με αυτό.

Απλώς ρίξτε μια ματιά σε μια ακμάζουσα ανεξάρτητη σκηνή για να δείτε τι μιλάω. Σε υπολογιστή, η οποία είναι μια πλατφόρμα πολύ πιο ανοιχτή από τις κονσόλες όπως το PlayStation 4, το Xbox One και το Switch, ο καθένας μπορεί να δημιουργήσει και να δημοσιεύσει το παιχνίδι του αυτές τις μέρες. Παρόλο που αυτό σημαίνει ότι υπάρχει τεράστιος κάδος απορριμμάτων σε βιτρίνες όπως το Steam, αυτό σημαίνει επίσης ότι υπάρχει ένας ατελείωτος αριθμός παιχνιδιών που αξίζουν τον χρόνο και τα χρήματά σας, φτιαγμένα από άτομα που παίζουν παιχνίδια και θέλουν να γίνουν μέρος των κοινοτήτων που έχουν δημιουργήσει.

Παρόλο που υπάρχουν πολλά παιχνίδια που μπορώ να αναφέρω ως απόδειξη για τον ισχυρισμό μου, Κοιλάδα Στέρντο Ίσως το πιο σχετικό παράδειγμα εδώ είναι στο τέλος του 2020. Και ως έκπληξη για τις διακοπές, ο προγραμματιστής Eric “ConcernedApe” Barone. Η ενημέρωση περιεχομένου της έκδοσης 1.5 του παιχνιδιού εστάλη στις 21 Δεκεμβρίου, Παρουσιάστε ό, τι λέει Κοιλάδα ΣτέρντοΗ μεγαλύτερη ενημέρωση ακόμη.

Ο Barone έριξε αυτήν την ενημέρωση ως πλήρη έκπληξη – δεν ανακοίνωσε την ημερομηνία κυκλοφορίας εκ των προτέρων και μόλις μια ημέρα πριν από την κυκλοφορία, άρπαξε νέες δυνατότητες στην έκδοση 1.5 σαν να ήταν ακόμα η ενημέρωση να ήταν εκτός λειτουργίας. Επίσης, δεν χρεώνει τέλη για αυτήν την ενημέρωση, ούτε χρεώνει καμία από αυτές Κοιλάδα ΣτέρντοΕνημερώσεις με την πάροδο των ετών. Ήταν όλοι δωρεάν για όλους, αν και σαφώς έκαναν εξαιρετική δουλειά, επειδή όλοι πρόσθεσαν μεγάλα κομμάτια νέου περιεχομένου στο παιχνίδι.

READ  Δημόσιες συγκοινωνίες: Navigo στο iPhone, τα λέμε τον Φεβρουάριο!

Η Barone θα μπορούσε εύκολα να χρεώσει αυτές τις ενημερώσεις ως DLC, επειδή η απλή αλήθεια είναι ότι άλλοι προγραμματιστές και εκδότες έχουν πληρώσει για το DLC που προσθέτει πολύ λιγότερα και οι άνθρωποι το έχουν πληρώσει με χαρά. Αν και, Κοιλάδα Στέρντο Έχει κοστίσει 14,99 $ στο Steam για όλη του τη διάρκεια ζωής. Δεν κόστισε περισσότερο από αυτό για να γεμίσει Κοιλάδα Στέρντο Εμπειρία και αυτό είναι πραγματικά εντυπωσιακό σε μια εποχή που οι μεγάλοι εκδότες αυξάνουν τις τιμές των λιανικών παιχνιδιών στα 70 $, επειδή προσποιούνται ότι δεν κερδίζουν χρήματα με αρπακτικά κουτιά και μικρο συναλλαγές.

Αλλά να το προτείνω αυτό Κοιλάδα Στέρντο Ιδιαίτερο γιατί προσφέρει πολύ περιεχόμενο σε καλή τιμή που δεν λέει όλη την ιστορία και ούτε ο Barron ούτε το παιχνίδι του το κάνουν δίκαιο. Κοιλάδα Στέρντο Είναι σε μεγάλο βαθμό μια σόλο προσφορά, στην οποία ο Barone, από όσο γνωρίζω, ανέπτυξε ολόκληρο το βασικό παιχνίδι μόνος του και ζήτησε βοήθεια μόνο από την Chucklefish Games για να βοηθήσει στη μετάφραση, την ανάπτυξη πολλών παικτών μετά την κυκλοφορία και τις θύρες κονσόλας μετά την αποστολή του τελικού παιχνιδιού.

Όταν λέω ότι είναι μια σόλο παράσταση, δεν εννοώ απλώς ότι ο Barron έκανε pixel art, μουσική, γραφή και κωδικοποίηση μόνος του (αν και αυτό ακριβώς έκανε). Είναι επίσης ενεργό στο εσωτερικό Κοιλάδα Στέρντο Κοινότητα και μπορείτε να την ανακαλύπτετε τακτικά τόσο στο Reddit όσο και στο Twitter που παρέχουν τεχνική υποστήριξη σε άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα με το παιχνίδι. όταν Κοιλάδα Στέρντο Ξεκίνησε για πρώτη φορά, θυμάμαι να τον φωνάζω γιατί σκέφτηκα ότι το αρχείο αποθήκευσής μου ήταν κατεστραμμένο – όχι μόνο επέστρεψε γρήγορα σε μένα, αλλά πρότεινε να επιδιορθώσει το αρχείο αποθήκευσης για μένα (στην περίπτωσή μου, ωστόσο, το αρχείο αποθήκευσης ήταν πραγματικά εντάξει Ήμουν απλά ένας πανικοβλημένος χρήστης μετά από ένα ατύχημα).

READ  Εγκατεστημένες στην Πολωνία φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες

Απ ‘όσο μπορώ να πω, Κοιλάδα Στέρντο Είναι ένα παθιασμένο έργο για τον Barron από κάθε άποψη, και αυτό ακριβώς το κάνει τόσο καλό. Ενώ είμαι σίγουρος για αυτό Κοιλάδα Στέρντο Περισσότερο από το να πληρώνω τους λογαριασμούς του Barron αυτές τις μέρες, δεν πιστεύω ότι έκανε το παιχνίδι ελπίζοντας να γίνει πλούσιος. Αντ ‘αυτού, νομίζω ότι το έκανε επειδή ήταν το παιχνίδι που ήθελε να παίξει ο ίδιος – μια έντονη αντίθεση με τα κορυφαία στελέχη επιχειρήσεων που βλέπουν μόνο τα παιχνίδια ως έναν τρόπο για να βγάλουν τα περισσότερα χρήματα.

Το Barone είναι το τέλειο παράδειγμα του τύπου προγραμματιστή που χρειάζεται η βιομηχανία τυχερών παιχνιδιών και αν το επισκεφτείτε Κοιλάδα Στέρντο subreddit, θα δείτε μεγάλο αριθμό παικτών να τραγουδούν σε κάθε ευκαιρία. Το εκπληκτικό είναι ότι ο Barron δεν είναι μόνος του στον χώρο παιχνιδιών indie. Υπάρχουν πολλοί προγραμματιστές indie που κάνουν παιχνίδια επειδή τους αρέσουν τα παιχνίδια και που θέλουν πραγματικά να κάνουν συνδέσεις με τους παίκτες τους λόγω της κοινής τους αγάπης για βιντεοπαιχνίδια.

Μπορώ να παραθέσω μισές δωδεκάδες χωρίς να κοιτάξω τη βιβλιοθήκη Steam μου: Re-Logic with Τεραριά; Υποσύνολο παιχνιδιών με FTL: Γρηγορότερο από το φως Και το Κατά παράβαση; Υπέροχα παιχνίδια με άδηςΚαι το οχυρόΚαι και Τρανζίστορ; Ludeon Studios με Reem World; Πρόγραμμα Wube με Φακτούρο; Και η ομάδα Cherry με Κοίλος Ιππότης. Όλοι αυτοί οι προγραμματιστές είναι σαφώς στον αγώνα γιατί αγαπούν τα βιντεοπαιχνίδια και αυτό είναι υπέροχο.

Προφανώς, δεν λέω ότι οι προγραμματιστές που εργάζονται σε τεράστια στούντιο δεν τους αρέσουν τα παιχνίδια, αλλά υπάρχει κάποια πρωτοτυπία που παίρνει ο εταιρικός κόσμος από την ανάπτυξη παιχνιδιών. Με όλα τα στούντιο που ανέφερα παραπάνω, έχετε τους GameMakers να αλληλεπιδρούν απευθείας με τους χρήστες τους σε κάποιο βαθμό, να συλλέγουν σχόλια και να εργάζονται μέσα στην κοινότητα για να βελτιώσουν τα παιχνίδια τους. Δεν έχετε το ίδιο είδος προσωπικής επαφής σε τεράστιους εκδοτικούς οίκους, όπου τα στελέχη που απελευθερώνουν το υλικό διαχωρίζονται από το κοινό από ομάδες PR και δελτία τύπου. Σίγουρα, μπορεί να βρείτε έναν μεμονωμένο προγραμματιστή στο Twitter, αλλά πιθανότατα δεν θα έχουν τη δυνατότητα να εφαρμόσουν αλλαγή στα παιχνίδια τους με τον ίδιο τρόπο που κάνουν οι προγραμματιστές indie.

READ  Το BITCOIN FEVER ΔΕΝ ΜΕΓΕΘΕΙ: Το πιο δημοφιλές κρυπτογράφηση αξίζει τώρα πάνω από 40.000 $!

Σε έναν κόσμο όπου η εταιρική απληστία δηλητηριάζει πολλές βιομηχανίες, είναι εξαιρετικά ενθαρρυντικό να βλέπουμε προγραμματιστές όπως οι Barone, Re-Logic και Subset να προσφέρουν μεγάλη αξία στους ανθρώπους που παίζουν τα παιχνίδια τους. Ο αριθμός των προγραμματιστών όπως οι προγραμματιστές που έχω αναφέρει σε αυτό το άρθρο θα αυξηθεί μόνο καθώς η πλατφόρμα και τα εργαλεία προγραμματιστών γίνονται επίσης πιο προσβάσιμα.

Στην πραγματικότητα, είμαι σίγουρος ότι θα πω ότι τις επόμενες δεκαετίες, οι καλύτερες εμπειρίες παιχνιδιών θα προέρχονται όλο και περισσότερο από ανεξάρτητους προγραμματιστές παιχνιδιών που είναι οι πρώτοι παίκτες σαν εμάς και θα αρχίσουν να δημιουργούν το παιχνίδι που πάντα ήθελαν να παίξουν μόνοι τους. Βρισκόμαστε πραγματικά σε μια χρυσή εποχή του παιχνιδιού αυτή τη στιγμή, απλώς ξέρουμε πού να αναζητήσουμε στοιχεία για αυτό.

Written By
More from Pegasus Adrian

Motorola Ibiza – το πρώτο smartphone 5G με τον επεξεργαστή Qualcomm Snapdragon 480; : Gadget.ro – τρόπος ζωής υψηλής τεχνολογίας

Κινητά τηλέφωνα Δεν έχουμε δημοσιεύσει ακόμη άρθρο σχετικά με τον φθηνότερο επεξεργαστή...
Read More

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *