Πώς συμβαίνουν αλλαγές στη ζωή σας όταν η πραγματικότητα το καθιστά δύσκολο για εσάς;

Συνήθως συνοδεύεται η δεξίωση της Πρωτοχρονιάς Όμορφες λίστες. Αλλά οι συνέπειες της πανδημίας έχουν βάρος όταν πρόκειται για την αλλαγή της πορείας της καθημερινής ζωής. Ωστόσο, η επιθυμία για βελτίωση της υγείας (σωματική και συναισθηματική) είναι μια πτυχή στην οποία οι διαπραγματεύσεις δεν ταιριάζουν, ειδικά μετά από πολλούς μήνες αβεβαιότητας, περιορισμών και ριζικών αλλαγών.

“Ακριβώς όπως η μνήμη ταιριάζει με την κατάσταση του νου μας, το ίδιο συμβαίνει και με το μέλλον. Αν τώρα νιώθω απογοητευμένος, λυπημένος, αρνητικός και κουρασμένος … μπορώ να περιμένω ένα λιγότερο θετικό μέλλον”, μοιράζεται η Christina May Wood, μια ευρωπαϊκή ψυχολόγος που ειδικεύεται στο άγχος και το άγχος. Είναι ψυχολόγος υγείας στο Human District Center στη Μαδρίτη.

«Αν τώρα νιώθω απογοητευμένος, λυπημένος, αρνητικός και κουρασμένος … τότε θα περίμενα το μέλλον με αυτόν τον τρόπο



Christina May WoodΨυχολόγος, Κέντρο Ανθρώπινης Περιοχής Μαδρίτη

Παρόλο που δεν έχουν προσβληθεί όλοι από την επιδημία με την ίδια σοβαρότητα, το άγχος, το άγχος και η κατάθλιψη είναι επίσης μέρος του νέου φυσιολογικού. Αυτά τα προγράμματα μπορεί να είναι ακριβώς εμπόδιο για την επίτευξη ορισμένων στόχων. Αλλά δεν είναι οι μόνοι. Η στέρηση της ελεύθερης κυκλοφορίας ή το χαμηλό εισόδημα είναι άλλοι λόγοι που σταματούν κάποιες αλλαγές στη ρουτίνα.


Διαβάστε επίσης

Mighty Rios

Η τακτοποίηση της ερωτικής ζωής σας, η επίτευξη καλύτερης ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, περισσότερη ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής, η ενσωμάτωση μιας υγιεινής διατροφής ή η εξεύρεση καλύτερης κατανομής έναντι των οικογενειακών βαρών είναι από τους πιο επείγοντες στόχους για να ξεκινήσετε το 2021 με τη σειρά.

READ  Ο φυσικός που ισχυρίζεται ότι ο χρόνος περνά σε δύο κατευθύνσεις (και πώς αυτή η ιδέα αλλάζει την προοπτική του σύμπαντος) | Μοιρολατρεία

“Είναι σημαντικό να έχουμε κατά νου ότι παρόλο που η επιθυμία να κάνουμε κάτι βοηθά, δεν είναι το ακριβές μέρος. Αυτό που είναι κατάλληλο είναι η απόφαση διεξαγωγής μιας επισκόπησης των στόχων και των αξιών μας”, εξηγεί η Jocelyn Miranda Gomez, ψυχολόγος υγείας και μέλος της ομάδας στο Κέντρο Επιστημών. Κλινικός εαυτός.

“Η επιθυμία βοηθά, αλλά το σωστό είναι μια απόφαση



Joslin Miranda Gomezψυχολόγος

Οι ψυχολόγοι που ρωτήθηκαν εξήγησαν ότι αυτός είναι ο τρόπος για να αλλάξετε τη ζωή όταν η πραγματικότητα το κάνει δύσκολο.

Περικομμένη βολή μιας νέας γυναίκας που δίνει στο φίλο της τη σιωπηλή μεταχείριση μετά από έναν αγώνα

1

Συναισθηματικά

Έλεγχος διαχωρισμού (Ακόμη και χωρίς μετρητά)

Ο περιορισμός θέτει σε δοκιμασία κάθε σχέση που ζει κάτω από μια στέγη. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι σύζυγοι να γίνουν πιο δυνατοί. Αλλά σε πολλές άλλες περιπτώσεις το αποτέλεσμα ήταν το αντίθετο. «Αρκετά ζευγάρια έχουν καραντίνα και περίπου τα μισά από αυτά δεν εργάζονται», λέει ο Wood.

Δεδομένης αυτής της περίστασης, Ξεκινήστε μια απομονωμένη ζωή Είναι το πιο λογικό αποτέλεσμα. Ωστόσο, η εργασιακή ανασφάλεια που προκλήθηκε από την κρίση κατέστησε αυτό το κίνημα αδύνατο για πολλούς ανθρώπους. “Όσοι σκέφτηκαν να τερματίσουν τη σχέση, και λόγω της οικονομικής κατάστασης, δεν μπόρεσαν να την εφαρμόσουν, θα μπορούσαν να καταλήξουν σε μια ελάχιστη συμφωνία στην οποία τηρείται η ιδιωτική ζωή του άλλου, επιτρέπεται ο ατομικός χώρος, κατανέμονται οι ευθύνες των νοικοκυριών, διατηρείται η φροντίδα των παιδιών και η οικονομική ισορροπία”, συνιστά η Miranda.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, το να γνωρίζουμε την κατάσταση είναι το πρώτο βήμα. Από εκεί, εάν δεν έχετε αρκετά χρήματα για να γίνετε ελεύθερος επαγγελματίας, είναι σημαντικό να σχηματίσετε αριθμούς και να αρχίσετε να αποθηκεύετε ή να αναζητάτε εργασία εάν δεν τους έχετε. Μπορεί να μην μπορείτε να φύγετε σε ένα μήνα, αλλά μπορείτε να φύγετε σε έξι μήνες. Ο Wood υποδηλώνει ότι το σημαντικό είναι να έχεις έναν στόχο.

Στιγμιότυπο μιας νέας επιχειρηματία που φαίνεται τεταμένη σε ένα απαιτητικό περιβάλλον γραφείου

2

Στο υπέρ

Διαχείριση της «εξουθένωσης» (εν μέσω κρίσης)

Οι Ertes και οι απολύσεις ήταν η γενική τάση στην αγορά εργασίας. Οι ομάδες μειώθηκαν και, κατά συνέπεια, μειώθηκαν Ο φόρτος εργασίας αυξήθηκε. Ποιος έχει ήδη υποφέρει Κάηκε Στους χώρους εργασίας τους, έχουν παρατηρηθεί αύξηση σε αυτήν την κατάσταση. Αλλά τόσο αυτά τα προφίλ όσο και άλλα που πρότειναν να αλλάξουν το σημάδι σταδιοδρομίας είδαν τις προθέσεις τους να διακόπτονται από τη γενική κατάσταση.

“Αν συνειδητοποιήσετε ότι δεν είστε παθιασμένοι με τη δουλειά σας, εάν δεν το μάθετε, ή εάν αντιμετωπίζετε εξάντληση, ή εάν η σχέση με το αφεντικό σας είναι καταστροφική ή αν αισθάνεστε βαριεστημένος, το σημαντικό είναι η έρευνα. Αυτό είναι κάτι που συμβαίνει στο 80% του πληθυσμού.” , Σε κοινή χρήση από τον ειδικό άγχους.

Παρά την πολυπλοκότητα της στιγμής, είναι σημαντικό να κάνετε μια ανάλυση για το πού είναι επιθυμητό να επικεντρωθείτε στον αγώνα, χωρίς να το παραιτηθείτε ή να τον περιορίσετε. “Πρέπει να έχετε κατά νου ότι η μόνη λύση είναι να μην εγκαταλείψετε τη δουλειά σας. Είναι σημαντικό να είστε ευέλικτοι. Στην αρχή μπορείτε να ζητήσετε μειωμένη ημέρα, ή εάν είστε πολύ άγχος ή κατάθλιψη, αφήστε το χρόνο σας και δώστε στον εαυτό σας χρόνο”, συνεχίζει ο Wood.

Παρομοίως, είναι ευεργετικό να εκμεταλλευτείτε τον ελεύθερο χρόνο για να εξερευνήσετε εκείνα τα θέματα στα οποία θέλετε να μεγαλώσετε, ακόμη και εκτός της εργασίας. Επίσης, βελτιώστε τα προφίλ σας στο LinkedIn και αρχίστε να ενημερώνετε το δίκτυο επαφών σας για τον στόχο μας, ώστε να γνωρίζετε τις ευκαιρίες που ενδέχεται να προκύψουν.

Από την άλλη πλευρά, η σωματική άσκηση είναι ένα άλλο εργαλείο για τη μείωση του εργασιακού άγχους. “Είναι πολύ πιο αποτελεσματικό κατά της κατάθλιψης και του άγχους από οποιοδήποτε χάπι. Η άσκηση βοηθά στην απελευθέρωση της κορτιζόλης, αυξάνει τα επίπεδα οξυτοκίνης και αυτό μειώνει τον θυμό. Όλα αυτά είναι πολύ σημαντικά, ώστε να είμαστε πιο ήρεμοι, να κοιμηθούμε καλύτερα και να μην σκέφτουμε πάρα πολύ αρνητικά”, προσθέτει ο γιατρός στο Science. εαυτός.

Έννοια γρήγορου φαγητού ενώ παρακολουθείτε τηλεόραση.  Αντιγράψτε το χώρο.

3

Αλλαγή συνηθειών

Μείνετε μακριά από συναισθηματική τροφή

Μεταξύ των πιο συχνών αποφάσεων στην αρχή του έτους είναι η αναθεώρηση Η σχέση που διατηρείται με το φαγητό. Το 2021, αυτό το θέμα μπορεί να ενδιαφέρει περισσότερους ανθρώπους από το συνηθισμένο. Ξοδεύουμε περισσότερο χρόνο στο σπίτι από ποτέ, και αυτή η περίσταση, σε συνδυασμό με ένα πλαίσιο αβεβαιότητας και άγχους, έχει ξεσπάσει ανθυγιεινές διατροφικές συνήθειες.

“Το φαγητό, όπως και κάθε άλλος εθισμός, δεν λύνει ποτέ το υποκείμενο πρόβλημα. Εάν υποφέρω από άγχος και άγχος και χρησιμοποιήσω φαγητό για να ηρεμήσω αυτά τα δυσάρεστα συναισθήματα, το μόνο που θα κάνω είναι να δημιουργήσω ένα νέο πρόβλημα”, λέει ο Wood. Και πάλι, η πραγματοποίηση της αναντιστοιχίας διατροφής είναι το πρώτο βήμα για τη διαχείριση της κατάστασης.

Ομοίως, είναι απαραίτητο να καθιερωθούν ρουτίνες που σταματούν την πράξη της απομάκρυνσης από το φαγητό όταν κάτι συναισθηματικά αποτύχει. “Ακόμα κι αν υπάρχει μια κατάσταση που δεν μας αρέσει και μας περιορίζει σε ένα ορισμένο σημείο, είναι δυνατόν να διατηρήσουμε και να φροντίσουμε μια ρουτίνα σύμφωνα με τα ενδιαφέροντά μας. Αυτό θα μας βοηθήσει να οργανώσουμε και να αντιμετωπίσουμε καθημερινές δυσκολίες με πιο προσαρμοστικό τρόπο”, εξηγεί η Miranda.

Εάν υπάρχει η επιθυμία να αυξηθεί η πιθανότητα επιτυχίας στην αλλαγή συνηθειών, τότε ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε την κατάσταση πρέπει να αλλάξει ή, τι είναι το ίδιο, να αξιολογήσει την απειλή μέσω αυτής της πρόκλησης.

Στην πρώτη περίπτωση, οι αρνητικές σκέψεις είναι αυτές που οδηγούν σε μια συγκεκριμένη κατάσταση (μπορεί να διαρκέσει για μήνες), με αποτέλεσμα συναισθήματα όπως άγχος, απογοήτευση, ανασφάλεια, φόβος, θλίψη, θυμό … ». Ο Wood προειδοποιεί, όταν υπάρχει πολλή αβεβαιότητα, θα έχει αρνητικές συνέπειες για η συμπεριφορά.

Ωστόσο, κατά τη δημιουργία μιας αξιολόγησης πρόκλησης, η εστίαση είναι σε αυτό που θέλουμε να συμβεί. “Είναι πολύ εύκολο: Τι θέλω να συμβεί; Παρακολουθήστε πώς αλλάζει το σώμα μου και νιώθω άνετα στο δέρμα μου … Το βλέπετε και αισθάνεστε αυτά τα θετικά συναισθήματα, τα οποία σε αυτήν την περίπτωση θα ήταν ψευδαίσθηση, ενθουσιασμός και ενθουσιασμός … θα έχει πάντα θετικές συνέπειες”, συνεχίζει.

Ελκυστική αθλήτρια που εργάζεται στο σπίτι και κάνει Pilates μπροστά από την τηλεόραση στο σαλόνι.  Κοινωνική αποστασιοποίηση.  Μείνετε υγιείς και μείνετε σπίτι κατά τη διάρκεια της πανδημίας Coronavirus.

4

Στην υγεία

Διατηρήστε μια ρουτίνα άσκησης

Πριν από την πρώτη φυλάκιση, ήταν απαραίτητη η βόλτα στο γυμναστήριο, η αερόβια τάξη ή ακόμη και ο διάδρομος στο σπίτι. Καθώς περνούσαν οι μήνες, το Θα συνεχίσετε την προπόνηση Από το σπίτι έχει πέσει. Από την άλλη πλευρά, οι νέοι περιορισμοί και ο φόβος της ασθένειας περιόρισαν την πρόσβαση σε γυμναστήρια ή αίθουσες για την άσκηση άλλων αθλημάτων.

Το πρόβλημα με τους περισσότερους ανθρώπους είναι ότι περιμένουν μέχρι να παρακινηθούν να ασκηθούν και αυτό είναι μια παγίδα, μια εξαπάτηση. Για να την κάνει να νιώθει σαν να είναι, πρέπει να δημιουργήσετε αυτή τη συνήθεια σιγά-σιγά. Είμαστε ζώα με συνήθειες, και όταν επαναλαμβάνουμε μια συμπεριφορά, σε περίπου 21 ημέρες γίνεται ρουτίνα και δεν σας κοστίζει πλέον πολύ “, αποκαλύπτει ο Wood.

Εάν το πρόβλημα παρουσιάζεται επειδή το πρότυπο άσκησης που ακολουθεί δεν μπορεί να διατηρηθεί λόγω περιορισμών, τότε η διατήρηση μιας ανοιχτής θέσης είναι το κλειδί, ώστε η αθλητική πρόθεση να μην μειωθεί. “Συνιστάται να επικεντρωθούμε σε αυτό που μπορούμε να κάνουμε τώρα για να πλησιάσουμε όσο το δυνατόν πιο κοντά στους στόχους μας. Για να γίνει αυτό, πρέπει να είναι ρεαλιστικοί και να ενεργήσουν βραχυπρόθεσμα”, συμβουλεύει η Μιράντα.

Όμορφη γυναίκα που εργάζεται σε ένα lap-top στο σπίτι.

5

Προσωπικά

Αντιμετώπιση οικογενειακών βαρών

Μια άλλη κατάσταση που έχει επιδεινώσει την κρίση υγείας είναι το βάρος που κάποιοι άνθρωποι φέρουν για να φροντίσουν τα μέλη της οικογένειας ή τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Όσοι ήταν υπεύθυνοι για τη φροντίδα των ηλικιωμένων ή εκείνων με κακή υγεία και με εξωτερική βοήθεια μερικές φορές το αρνήθηκαν, για φόβο μόλυνσης, καραντίνα ή λόγω κρίσης. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει με τη φροντίδα των παιδιών.

“Όλοι πρέπει να εκτιμήσουν και να εκτιμήσουν τους πόρους που κατέχουν και να ορίσουν όρια, επίσης όσον αφορά την παρεχόμενη ενέργεια”, λέει ο Wood. Αν πρόκειται για παιδιά, τότε ο ψυχολόγος επιμένει ότι είναι απαραίτητο να μοιραστούν ότι οι γονείς κουράζονται και εγκατασταθούν. Στιγμές χωρισμού.

Η παρουσίαση δραστηριοτήτων που δημιουργούν ευεξία είναι ένα χρήσιμο εργαλείο σε αυτές τις καταστάσεις. “Δραστηριότητες όπως περπάτημα σε μικρές αποστάσεις, κάνοντας ασκήσεις χαλάρωσης, παραμονή κοινωνικά δραστήρια ακόμη και μέσω βιντεοκλήσεων, προσπάθεια ρύθμισης των ωρών και των καθημερινών ρουτίνων (ύπνος, φαγητό και σωματική άσκηση) ή απλά η παύση και η απόσπαση της προσοχής για λίγα λεπτά την ημέρα μπορούν να βοηθήσουν στην ανακούφιση του στρες Η Μιράντα προτείνει.

Όταν ο χρόνος είναι μικρός, ο Wood προτείνει να ελέγχετε τις συνήθειες, όπως ο χρόνος που αφιερώνεται σε εφαρμογές για κινητά. Αν το κάνουμε Γρήγορα από κινητά τηλέφωνα Ή από την τηλεόραση θα κερδίσουμε πολύ χρόνο για να επενδύσουμε στην ψυχολογική μας ευημερία. Άσκηση, διάβασμα στο κρεβάτι, κλήρωση, χορδή ή διαλογισμό. Αρκεί να επενδύσεις 15 ή 20 λεπτά την ημέρα “, κατέληξε ο ειδικός άγχους.

Διαβάστε επίσης

Written By
More from Erato Chloe

Τα έργα που φέρνει ο καλοκαιρινός ήλιος, η ελληνική υπερηφάνεια και η φιλία

Κάντε κύλιση προς τα κάτω για να έχετε την ευκαιρία να κερδίσετε...
Read More

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *